Du kan hente uHabi-app'en i Google Play og App Store - altså der, hvor du normalt vil hente nye apps.
Beboerapp'en uHabi
Velkommen til B42's nye beboer-app
B42’s nye beboerapp, uHabi, er i luften – og med uHabi får du:
- Beskeder og notifikationer direkte på din mobiltelefon, iPad eller tablet – så du altid er opdateret og aldrig går glip af vigtige meddelelser fra B42 eller din afdelingsbestyrelse.
- Mange muligheder for selvbetjening – du kan f.eks. kontakte Ejendomsservice, booke vasketider og meget mere
- Hurtigt overblik over opkrævninger - hvor du nemt kan se, hvad du betaler i husleje, varme, vand mv.
- Nem adgang til al vigtig information ét sted – du kan f.eks. se din lejekontrakt og din afdelingens vedtægter, husorden, referater eller andre vigtige dokumenter.
Er du klar til at logge på?
Spørgsmål og svar
Om B42's beboerapp - uHabi
Hvordan installerer jeg uHabi-app'en?
Kan jeg få uHabi-app'en på både min mobiltelefon og min tablet?
Ja, det kan du - og du kan også logge på fra din computer, hvis du vil.
Kan jeg bruge uHabi på min computer?
Ja, det kan du.
For at logge på uHabi fra din computer, skal du bruge MitID:
Beboerapp'en uHabi er en del af det it-system (UNIK), vi bruger til varetage alle vores oplysninger om dig som beboer, dit lejemål og alle de andre boliger i B42.
Og det er UNIK, der har valgt, hvad app'en skal hedde.
App'en bliver brugt af mange andre boligforeninger i Danmark, så når du finder den i Google Play eller App Store, står der ikke "B42" - kun uHabi.
Kan jeg bruge uHabi , hvis jeg ikke har MitID?
Nej, det kan du desværre ikke. Du skal bruge MitID for at logge på uHabi - uanset om du logger på fra din mobil, fra din tablet/iPad eller fra din computer.
Kan jeg selv bestemme, om jeg vil modtage beskeder fra B42 i app’en?
Nej - hvis vi har din mailadresse eller dit mobilnummer, vil du automatisk få beskeder fra os via uHabi.
Du kan naturligvis slå notifikationer fra app'en fra i indstillingerne på din mobiltelefon, hvis du ønsker det.
Er de beskeder, jeg sender eller modtager, gennem uHabi, sikrede?
Ja, alle beskeder, du sender eller modtager gennem uHabi er sikrede.
Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har brug for hjælp til uHabi?
Hvis du har spørgsmål til uHabi, som du ikke kan finde svar på her på siden, kan du kontakte B42 på tlf.: 74 42 57 95.